nya tag!

Gör väl ett nytt försök att hålla min blogg i rullning efter lite mer än ett år..
jobbar som en tok, men ja är sjukt glad att jag fick fast jobb. nu fattas det inte så mycket mera.. eller jo en EGEN lägenhet, men det kommmer. den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge..

i måndags börja min efterlängtade 4dagars ledighet. ♥ 

måndag:
bada med bästa kussen!

tisdag: jag åkte "hem" till  sura, och gosade massor med Texas. Sen åkte jag hem och bada med Emilia och Malin..
jätte mysigt ställe, och ja tror att det är ännu mysigare när det är vindstilla och sol! Vi våld gästa mc donalds. och sen träffa vi på Gustav ,Dennis,Linus och Viktor  killarna skulle spela mini golf och vi tjejer agera  publik! :) sen gled vi förbi okq8 ihopp om miljoner. De slutade inte riktigt så, men bättre lycka nästa gång. :)

imorgon glider jag till Gröna lund med Daniel,Maria och Alexander. ska bli skoj! :)


♥ Love- Heidi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0