....

Bara för att man inte börjar jobba förens 16.00 vissa dagar behöver man inte sova bort hela den dagen.. typ som det där träningskortet jag köpte, har snart haft det i en hel månad och hur många gånger har ja varit där,? jo 1 gång! 1 gång! det är skandal! ja ska sluta sova och börja träna.. nu ska jag duscha och tänka över mina väldrigt stora i-lands problem

bättre blir det nog inte! :) haah ja är glad idag. så ja ska tamefan köpa en mjukglass. ja har inte ätit nån alls i sommar. tror jag! för ja är rädd att den ska smälta bort innan ja ens hinner komma ut ur kiosken/affären,
men idag ska ja minsan äta en!
även om den smälter!

utstälning=jobb, men helgen gick kanon..
Texas placera sig som tre.. :)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0