om och om igen

har halkat efter igen men mitt skrivande! :D men de har vart mycket nu på sistonde!
men nu är ja tillbaxs fiiit for fight som dom säger!
igår träna jag, jobbade och var ute och gick! har som vanligt fått träningsjävulen i mig!
brukar få det några gånger per år, de där kommer mest i perioder! kanske dom perioderna i mitt liv när jag var som mest nere,de brukar se ut så här jag har den där jävulen i huve,
jag tränar som en tok, kan gå 1-2mil per dag springa på gymmet i 2-3veckor sen är de som bort blåst!
tränar för mycket så jag tröttra på de! måste väl försöka hitta en balans i det hela! känns som om ja börjar göra de nu! ja med hela mitt liv känns de som! :) ja har bestämt mig för att ja ska belöna mig med en klocka för att ja är så jäkla bra!



1       2       3 tror jag gillat 3an bäst!  vad tycker ni?


har vart helnöjd med min d&g klocka! verklien värld alla pengar ja la ut på den! <3

Kommentarer
Postat av: Linda Zetterstrand

hej gumman. jag har oxå en d&g klocka=) Den är så jävla snygg=) älskar den hehe

2009-03-12 @ 17:53:33
Postat av: Anonym

tilll linda: hej snygging! :) har du? jaa man bara älskar dom! min har hållt svin bra även fast jag ehandlat den som (skit) :D

2009-03-12 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0