helgen i helhet

helgen var bra! :) i fredags var jag hemma hos sabina ett tag, lördag morgon ringde klockan 7:00 upp och jobba sen gick jag till erna som ska byta lähenhet hela hennes höghus håller på att byggs om! :D så vi slängde en del saker som hon bara hade sparat på men aldrig använde! :) sen gick jag hem och sov 4timmar.. välbehävligt och super skönt! gud vad jag behövde sova ut... kvällen och natten spenderades med mitt hjärta, allt blev väl inte som vi hade planerat men det blev bra till slut! don´t look back! somnade rätt sent, vaknade på söndagen av att maria var i sura och hon skulle komma över och hoppa i min säng men jag hann upp före, städade hela huset bytte lakarn och allt sånt. sen var de eftermiddag, halv sex mötte jag sabina vid ängen! vi skulle sola sex, men glömde bort både det ena och andra så vi fick halvspringa för att inte missa soltiden! halv åtta hade vi solat klart, vi kom på att vi ville hyra film sagt och gjort så tog vi en promenad till släggans och hyrde Gray matters (den var faktiskt bra) och wedding daze (sådär hade sett den förut) sabina spådde mig och jag skulle kunna börja gråta för att det stämmer, så sjukt bra! allt,allt vad korterna säger stämmer! jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen?! men den som lever får se om livet blir så som korterna sa! (hoppas) idag på morgonen har vi käkat en underbar grötfrukost, sen har vi gjort massa tjejgrejer så som inpackning fixat naglarna! nu ska vi snart ta en promenad! men vart är solen?
underbart bra är de nu! kan inte lägga ner mer energi på att vara ledsen eller missnöjd,

man måste våga göra någonting åt saker man är missnöjd med, och ja klara de lysande! är så jäkla nöjd över livet nu! kan inte bli bättre! :) im happy like you! :)
imrogon ska vi glida förbi en tatuerare som daniel (maria) har tipsat om! ska bli kul och se vad han kan göra åt våra önskningar!

love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0