Det handlar om att älska smaken av någon annans läppar.

nu ska jag ut och gå. jag ska bara gå och gå för gud vilket underbart väder de är!!
blåste in till stan igår vid halv tre köpte legins och mjukis byxor! tvätta berit (sabinas bil)
var in på maxi! :) väl hemma i sura så tog vi en promenad och sat lite vid datorn, men de
var inte så kul så vi drog in mot stan igen haha! det tog oss en timme! jag vet en hel jäkla
timme att bomansgatan! haha skulle hälsa på mattias och daniel! och vi lyckats till slut!
var rockband och gitar hero! :)  det kan inte finnas någon som är bättre än mig på de där
alltså, haah! :D ut och gå med er nu! man blir glad av solen så glad så glad! love <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0