bra bra bra! :)

allt är super bra, har nog inte mått så här bra på ja, jag vet inte hur länge sen de var sist! :)
ja har ju inte gått runt och mått dåligt innan alltid! men nu känner jag mig alltid glad!
tränar som en dåre.. men de känns ändå som ja har nån sårts balans i tränamdet
vilket jag är super nöjd och glad över.. jag har min sabina som ja är med i stortsett
varje dag, ibland behöver vi inte säga så mycket tillvaran vi kan se på varandra
och förstå vad den andra tycker och känner utan ett minsta ord! jobbade 8-16,30 idag
sammatid imorgon med, imorgon ska vi ju för gusskull ut i skogen! jag lär ju dra fram
några varma kläder typ nu! så jag slipper rota efter det imogon bitti! de har hänt nå
med den ordentliga heidi! hon som alltid kom i tid och nästan alltid var för tidig,
om hon hade nå inbokat! tex om ja skulle till tandläkaren kl 8,00 då var ja där 7,45
jag har förvandlats till en tidsoptimist! en jävlig sådan till och med, jag kommer inte
försent men de är fan på håret varje morgon jag får springa gå till jobbet med en
macka i handen och den hinner ja aldrig äta upp så den slänger ja i en snödriva
samma ställe varje dag! de som göms i snö kommer upp i tö! så snart lär man
ju kunna se smälta knäckebrödsmackor med gruka på! jag tycker de är viktigare
att snooza och sminka mig på morgonen än att äta frukost! de där måste ja fan
ändra på nu! och de är NU! imrogon går jag upp två timmar innan ja börjar..
imrogon ska ja städa oxå! blä!



att göra lista imogon

-jobba
-träna
-promenera
-städa
-duscha
-sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0