äntligen fredag!

igår var jag ledig..
Så himla skönt, vid ungefär klockan ett kom Christian hit, med fin finaste bilen. :) 
Vi åkte till stan och käka, sen sa vi hej till en av hans kompisar som pluggar i stan!
åkte sen ner på stan där vi köpte smink, ja eller JAG köpte smink.
Sen åkte vi hem och kollade på film, var en stund med sabina också.
för ca 1,5timme sen åkte han hem så nu ska jag ut och gå, det blåser lite men de är iallafall sol
och de är jag glad för.. :) ingenaning vad som händer ikväll, får uppdatera senare.. :)







C.

Varje gång du ser på mig och ler, Slår mitt hjärta snabbare och när jag är med dig så vill jag aldrig släppa dig, Varje gång jag tänker på dig formas mina läppar till ett leende utan att jag själv märker det. Du är det finaste som finns, Älskar att ligga i sängen och höra dina andetag, Älskar att ha dina mjuka armar om mig. ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0