torsdag

idag är de torsdag, igår på jobbet trodde alla att det var torsdag iallafall jag och A :) jobbade lite och det var underbart! sen gick jag hem till mormor hon hade bakat bullar, men dom var i ugnen och jag orkade inte vänta tills dom var kalla nog att kunna ätas, så jag gick upp till kongo igen och kolla lite på tv,datorn,diska lite sen åkte vi hem till fam lindholm  Fabiola fylde år, fick världens största bamsekram av henne, hon hade saknat mig och ja har själklart saknat henne, jennifer den gullungen sov så henne kunde jag inte prata med.. Kristofer har fåttt ett trumset, ett riktigt :) hihih så nu spelas de kan jag säga! jag har autografen ifall han skulle bli känd! slapp fredag ska det vara imorgon, ja jag ska väl träna men inge mer! :) nej dagis nu! love <3


tänker på dig mitt hjärta mellan 8-10 imorgon, de går bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0