tårta.. :)

grattis grattis kongo 22år idag... :)


nu ska ja åka till jobbet sen kommer kongo ner och käkar tårta med mig mamma pappa mormor, sen åker jag nog med kongo till ramnäs och firar med STORA släkten om jag orkar, de brukar vara ett jävla liv på såna där kalas men oxå fruktansvärt kul.. igår hände det inte så mycket tränade lite och käkade med mormor. på kvällen kom kongo hit vi köpte pizza med mamma och pappa...sen kika jag på lets dance blondinbella fick lämna, ja och om ni frågar mig så gör de faktiskt inge.... världens starkaste man och bagge håller jag på! :) jobbet vare nu! love <3





jag är så svin sugen på cola så de finns inte, men när jag väl kommer till affären glömmer jag bort de.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0