sweet..

hejhopp

nu är jag hemma ny duschad och allt. begav mig till moa med familj idag på förmiddan vi spelade wii och käkade lunch. gott gott..! ja visste inte att wii var så kul.. :) sen har jag varit ute på långpromenad 1.2mil  snart ska ja åka till kongo och hälsa på mina monster (katterna) men först ska ja peta i mig lite mat.. tänkt faktiskt kolla på tv ikväll, av någon konstig anleding så kollar ja inte så himla mycket på tv, men tänkte att ikväll så ska ja ha en riktig tv kväll.. men gud vad dåligt, de kommer verkligen ingeting på tv.. inget som är bra! blir nog en film... love <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Hörru grodan, ses vi till helgen?

2009-01-06 @ 18:17:01
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0