mest skit

ja jag mår väl mest skit.. känns som om ja bara jobbar och sover.. att komma över någon som man älskat i sex år är de absolut värsta jag någonsin har varit med om.. de känns som om ja har tusen klumpar i halsen och jag vill bara gråta, gråta och gråta...
när jag trodde att allt var så bra så svek du mig, du lovade mig att inte göra de sen gjorde du det iallafalll.. de är inte saken du gjorde som är värst utan de som är värst är att du ljög.. jag vet att du är ledsen, men ja är 1000gånger ledsnare! de hjälper inte att ja får sanningen spottad i ansiktet på mig, ja vill inte lämna dig, vi var inte tillsammans med ändå känns de som om du svek mig! 
de häner inte så mycket annat i mitt liv just nu, jag gråter mest och alla säger att de löser sig men ja vill ju att de SKA vara jag och kongo
förevigtföralltid


jag vill bara åka bort till solen och värmen. tror jag sätter mig på ett plan ner till egypten onsdagen den 21/1 7,00 på morgonen själv.! om ingen vill med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0