måndag och nya tag

sov hur länge som helst.. gick upp käkade en fruktfrukost.. :) duscha och sen la jag mig i sängen igen å ja, jag ligger fortfarande här.. kl tre kommer väl kongo då ska vi åka in till stan och kolla på mc hjälm åt han..  kan ju vara bra att ha en sån.. 19,4minus igår kväll, fyfan.. vill ha sol värme sol.

saknar alla mina resor dom har vart fantastiska och underbara, inte vart missnöjd med nåt. love <3

egypten nov06 min första resa utomlands allt var som i en dröm. kommer garanterat åka tillbaxs
bulgarien maj07 bulgarien var svin fint, vi solade och badade.
cypern nov07 väldigt trevlig resa som ja aldrig kommer glöma, med världens bästa rese sälskap.
bulgarien juni08 bästa veckan i hela mitt liv.. behöver nog inte säga mer. hihi
turkiet september08 glidar resa mycket sol god mat och mycket bad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0