jag är med på tv idag







Noneå du då din snygga jävel kom och knacka på min dörr så ska ja vara din föralltid.. :)

för några veckor sen var jag i göteborg och fick ja cahnsen att medverka i publiken till ett program som går idag klockan åtta på kanal fyra.. så ni får kolla om ni ses mig.. :) sätter in en bild här så ni känner igen mig..


sen ja bloggade sist har jag hunnit vart ute 3km med elin vart till stan köpt en svart å röd hjälm till kongo med döskallar på.. vart ute 3km med mamma fyfan de är så kallt så de isar i kroppen äben fast ja hade långkallingar tjocktröja vantar mössa halsduk vindbyxor å jacka frös ja ända in till skelettet.. :) nu håller min pappa på med en super god (antar jag) räkpaj..! mums till de blir de isvatten å sallad! sen ska ja bänka mig framför tv.! och käka apelsiner ica maxi hade billiga apelsiner och så klart var ja där och handla på mig tre eller fyra kilo snål suring som ja är..tänk att de alltis är så iallafall för mig, när nåt är billigt då hamstrar man i. kan vara bra och ha så ja köper en till i vissa fall kan de ju bara vara bra.. men ja insåg nog ganska snabbt i att de här fallet var de inte så smart lär få käka apelsiner till förbannelse.. :) men de blir bra de... c-vitaminer  love <3



åhh jag har förälskat mig i en  sån super fin blogg med massor av fina smycken och lite inredningsgejor. :)  kika in levindadesign.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0