:)

jobbet gick lysande som alltid.. :) de är alltid så kul att komma till jobbet alla små underbara barn som gör en glad! :) vart en promenad i ramnäs efter jobbet sen gick ja upp till kongo som hade jobbat natt och sov bort hela efter middagen, klockan 18,10 åkte vi hem till mig mamma och pappa käka pizza vila lite sen åkte kongo hem och ja kollade på lets dance.. jag tycker laila är duktig.. :) hon verkar alltid vara på topp humör fast hon jobbar som en galning! imorgon blir de willys som vanligt sen Erna.. glider även ner till frisören mamma ska färga håret brunt igen efter en tid som blondin! :) blir nog kanon bra! love <3

pappa höll på att slå ihjäl sig på min träningsmaskin tidigare idag föresten, kongo skratta så han nästan ramla ur sängen mamma fick ta emot pappa, jag skratta så ja nästan kissa på mig,sen fräste pappa nåt om hur man kan betala för sånt där skit, sen gick han ut i köket! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0