dåligt...

dåligt med skrivande, men jag har jobbat,vart med sabina och vänt på dygnet! idag kunde ja inte heller sova ut för brödet väntade! ska åka in till stora staden idag med kongo, jag behöver leggins och puder! och en födelsedags present åt sabina :D 20år snart! och ja är snart 22år..... om 4månader! jaaaaaherre gud 22år! igår var de bara lugnt kolla lite på tv och sen kolla jag runt lite på nätet har förälskat mig i halsnand/armband som ser ut som cupcakes,godis och annat sött! men har inte hittat en "bra" svensk sida ännu.. och jag vet inte hur säkert de är att beställa från usa? vet ni?nu ska jag kamma till mig och dra mascaran genom ögat! haha! trevlig helg!
 love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0