lung dag

idag vaknade ja rätt tidigt.. tog de lugnt, sen ringde ja min älskade mormor hon skulle ombesika bilen och ja gjorde så klart sälskap. =) vi begav oss mot fagersta väl där hade besiktnings datorerna gått sönder, och mormor hade inte pappret med sig, då sa han att de var inget att göra åt saken, hon fick komma upp en annan dag.. haha men min mormor hon sa bara ja tänker inte åka hem förens ni har besiktat bil helvete.. hahha! har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv. och hon fick sin vilja fram killen var in och prata med chefen och sa okej vi gör en helt ny besiktning men du får betala för en ombesiktning.. kung! sen åkte vi till sura och gjorde stuvade makaroner väl hemma i ramnäs igen städa jag som en tok. sen gick ja en timme med jennifer, sen blev de film här hemma nu är ja hemma ska duscha. och snart är de singel mammor.. =) åhhh kan inte slita mig ifrån de. aldrig!! zhilas eller silas är så jävla söt!  min zhilas ska stavas så här, men ja tror tv silas stavas så här  love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0