igår och idag

gårdagen spenderades på stan... =) jag köpte lite allt möjligt har förvandlat mitt eller vårat vardags rum till lila. =) såå fint!
jag var på stan med jennifer vi var först till hennes tandläkare hon ska få tandställning :) sweet! sen kom alicia ner.. de var så kul så! idag har jag varit hos sjukgymnasten! han skulle se till att ja fick ett knä skydd som bara var till för mig, dom juter ett eller nå! ja dom gör iallafall en mal efter mitt knä och ben. de kommer nog bli riktigt bra! nu gör ja falukorv i ugn med potatis mos och sallad! :) riktigt smarrigt! imorgon blir de jobb plus städ hos erna sen en fiske tur med kongos pappa bror och jennifer! korvgrillning och mys.. och på söndag blir de söndagsmidda hos erna! :) helgen är räddad. nej nu ska ja mumsa korv, sen se en bra film.. på återseende ha en bra helg! love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0