träning..

japp. sitter här och väntar på min lax som är i ugnen. sen blir de träning för hela slanten 20min på orbitreken och 6km runt ramnäs.. =) idag sprack mina jeans för dom var slitna. inget annat ja har ju fan börjat träna.. :) vart mycket skratt på dagis när dom sprack men men det bjuder ja på..! =) haha så de blev en shopping runda med jennifer sen mötte vi upp alicia fabiola och tio.. blev lite storhandlning på willys.. imorgon är de tvättstugan som gäller kulkul.. har faktikt sovmorgon till 11 imorgon.. behöver inte ställa någon klocka bara vakna när man känner för de.. ska hinna med en runda i elljusspåret de är mitt ända krav, sen får ja sova hur länge jag vill! :P glöm inte lyxsfällan ikväll. ska bli roligt att se sin hemkomun på tv! =) love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0