smartlindring..

 mitt knä spökar ju som bekant.. idag var ja till doktorn och sjukgymnasten och fick el/sröm i knät. vart riktigt bra men ska dit även imorgon.. typiskt när man har kommit igång med träning och allt sånt.. men skönt att de finns hjälp... blev riktigt bra efter de, så idag blir de nog bara en kort runta runt bruket (3km) nu ska ja käka kyckling gryta ris och morötter med min älskling, sen blir de film maraton.. varg veum filmerna väntar!! när kongo drar till jobbet halv två. så får ja ta mina små älsklingar och täcket. lägga mig i soffan och glo på filmerna. låter som en lysande torsdag! imorgon blir de jobb på dagis... ni gör mig exstremt glada och lyckliga.. ni förgyller faktiskt min dag mina små älskade dagisungar <3 jag älskar er mycket..  :) love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0