3km

gick hur bra som helst att gå... =) ja har fan kommit in i en riktig jävla åldersnoja. om ca 8månader förvandlas ja till en 22årig kärring.. 22år är mycket för mig, (alla som är äldre ta inte illa upp) :) men de känns som att livet håller på att ta slut. en 22åring som hänger på silk och limmar på 18åringar! ehhh neeej tack! jag har alltid tyckt bra om silk de känns typ hemtrevligt vet att ja inte delar den osikten med så många av mina kompisar men ibland får ja min vilja egenom. men nu när ja blir 22 kan vi verkligen inte gå dit mer!de betyder att ja måste springa där varje helg i 8månader för en 21åring kan iallafall gå dit!! =)  jag vet inte om livet var så mycket roligare när man var 18år men just och säga hej jag heter heidi ja är 22årig tant. neee! ja kommer säga att ja är 19. de kan ´ja iallafall göra tills ja lir 30 sen ser ja nog inte ut som 19 längre! haha, de är de oxå. åldre och åldre.. dom säger att man kan få tecken till rynkor vid 25års ålder, jag vill inte ha rynkor! gud! åhh nej nu är de fan dags att ja tänker på nå annat. folk dör& är sjuka och ja sitter här och gråter över att ja blir 22år.. aja den 15juni 2009 kan nii ju tänka på mig lite extra mycket.. då blir madamen 22år! gud!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tokig jag blir på dig! Du är ung! Snacka om att du tror att livet flyger iväg, tänk sen när du sitter med ungar och villa och inte kan göra allt kul längre!! Så är det, då är du fast och får sitta så i 50 jävla år!!! Puss

2008-10-02 @ 19:01:59
URL: http://konttaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0