blir inte alltid som man tänkt sig!

de jag bloggade om tidigare idag stämmer inte så bra in på min dag..färgade håret sen  åkte till sura med gick inte med frasse istället hoppa ja på kvart i ett bussen och begav mig in till stan för lunch och träff med min maria och my.. vi käka kyckling "gryta" ris och sallad! sen en päron beskvi till efterrätt! gick en lite promenad till ica oxå.. pussa my lite! från torsdag till söndag ska ja vara hennes extra matte! =) gullis! maria klippte lugg på mig. ovant men ja jag får väl erkänna att ja är nöjd.. punkt slut! sa hej då till kongos mormor! sen åkte ja och kongo hem och käka hambörjare nu blir de solning medans killarna gymmar! =) love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0