FEST FEST!

den 24maj ska ja å sabina på fest, japp sabina fick följa med... =)
min stora "syster" och vägledare hehe fyller 25år, 5år kvar till trettii.. men även när du kommer vara 30 så kommer ja vara din kompis.. trösta dej med det du! haha om det är så mycket till tröst.. =) nej nu ska vi inte vara dumma de kommer bli as roligt... =) igår vara ja å sabina på stan inte en lugn stund irra runt överallt... gjorde pass käkade mat shopddade solade fikade sen åkte vi till skultuna för att åka med sabinas mamma hem till sura väl i sura fixade sabina mina ögonbryn färgade å noppprade! så nu är jag fin! idag ska ja vara barnvakt åt moa å alexzia.. på onsdag fyller min moa 5år hippphippp hurrra! =)   big big love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0