you are sweeet my love

219478-38


du är så jävla fiiin <3

kan ju skriva lite om vad jag gjorde i helgen!
fredags var jag bara hemma och kollade på lets dance,tror att jag somnade rätt tidigt typ 20,01 haha lördagen var jag och pappa in på villa och hälsomässa.. =) sen stannade jag i stan morgan och sabina hämtade mig på max.. =) sen var vi till systemet morgan spelade lite biljard jag och sabina gick till gränden som kom alle ner på stan så vi giick till stugan.. =) söndagen kollade jag och sabina på två filmer en var bra och en var dålig.. =) vi är bäst på att kolla på romantiska komedier eller nå liknade, gråta och säga det där kommer aldrig hända oss, jag vill bli så där dö kär, hehe det finns en kille som får mig att inte kunna stå rakt inte kunna tänka klart, men ja är för feg för att säga nåt.. men på lördag så ska jag! har ju typ träffat han varje lördag sen julafton..det kan ju inte bli mer en ett nej! hehe... =) skaru me på bio världens snyggaste brödkille? =)
nej nu ska ja duscha ha en underbar tisdag.. love <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag blir arg på dig om du inte säger något på lördag! Då får du smisk när jag kommer hem! :D hihi love

2008-03-19 @ 23:51:24
Postat av: heidii

ja men på löradg ska ja säga nå.. iallfall ett ord.. haha älskar dig!

2008-03-20 @ 16:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0