vill vill..

just nu vill jag bara gå hem och ja påsk jag med..  jobbar ända till sex.. har sån otur att det är barn ända till sex oxå.. men nu tittar dom på film och äter glass.  så nu är det lugnt.. igår träffade jag och sabina jimmy.. =)  trevligt att änligten få träffa dig ;)  hehe du är söt! gränden igår med... hehe audikillen snacakde på som faan! hehe men nu blir det inte gränden på 9dagar.. =) haha! min sabina har åkt nu... kommer kännas tomt men de går snabbt oxå får vi hoppas..  imorgon ska ja vara med maria! =)  lördag ska jag kika förbi elin.. lördag kommer de släktingar ifrån värmland..  så då ska vi käka massa påsk mat. ska jobba på lördag oxå.. vill inte egentligen men de blir ju storhelgs ob och så.. åå pengar behöver man. . åhh köpte ett par jeans i onsdags faan vad ja älskar dom... =), dom var ifrån gina tricot... as fina.. nej nu ska ja mysa med mina älsklingar.. dom har varit hel vilda idag...  dom får mig att inte vilja ha barn.. gud vad dom var jobbiga idag!! jag trodde ja skulle döö.. men sen är dom så jävla gooa oxå..! halv fem bara 1,5timmar kvar.. jag räknar minuter nu..  ska bli så skönt att få vara ledig tre hela dagar. . ska inte tänka på nåt annat bara vara ledig....  kanske kan kolla på film med jimmy på söndag om ja är snäll! =)  hehe     love  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0