va faaan!

ska börja dett inlägg med att beröma min sabina.. du är så jävla duktig mitt hjärta... =) stolt..
nu har du inte långt kvar! <3


igår jobbade jag fick sluta lite tidigare för jag hade tid hos doktorn.har ju haft ont i mitt knä ett tag, väl där trodde han att jag kanske hade vätska i lederna i knä.. så han frågade om vi skulle kolla.. ja tänkte väl att det är väl en liten fin nål.. åhh sen kom han in med en 10cm lång tjock nål,jag frågade han jur långt in han skulle sticka till svar fick jag att nästan hela sprutan skule in i knä.. hehe han ba du svimmar väl inte. men tuff som jag är så klarade jag mig.. =) städade mitt rum igår,haha mamma sa att det var fint 3ggr hon är ju van att det ser ut som ett bombnedslag... sen kl sex bestämde jag och sabina att vi skulle in till gränden och fika.. det var riktigt nice.. nej nu ska ja käka frukost, den består av 3äpplen och ett knäckebröd. love <3


lördag lördag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0