underbar helg

i fredags var vi på silk.. =) det var jätte kul nadja kom ner ett tag oxå.jag och sabina dansade som fan.. kom hem vid halv fyra, somnade vid fyra och upp igen vid sju.. =) hehe men har ju en snygging på jobbet så det var det värt.. =) hehe sen åkte jag och pappa till stan och köpte spiningskor åt mig.. så nu ska det tränas som aldrig förr. sen när vi kom hem sa mamma häng med till stan hehe så det var bara hänga med... =) sen kom vi hem vid sex.. vem tror ni sover 18,30 hehe jooo hon heter heidi mer säger jag inte. haha vaknade 9,45 på söndagen.. =) lyckad lördagkväll.. haha.. söndagen var mycket trevlig, den tillbringades på 3fik.. hehe först var vi på gränden jag och sabina sen gick vi till cornetto bar sen till gränden dit kom morgan oxå det var jätte kul sen gick vi till stugan där träffade vi linda viktor och skjalen (oscar) =) hehe idag väntar mitt älskade jobb på mig.. =) börjar åtta hela denna vecka.. är så underbart! det är faktiskt rätt underbart att jobba.. fast det kan vara jobbigt med, men mest är det kul.. får vara med små ungarna 1-2 hela månaden.. super lycklig jag vet iallfall en som är lite sur på mig för att ja får vara med miva.. haha.! idag ska ja och sabina sola.. och sen ska ja spinna.. =) ha det så bra alla! love <3





nu är det sista måttet rågat! va faan håller du på med?

Kommentarer
Postat av: heidi

det ska vara 4fik.. =) hehe

2008-03-03 @ 07:15:34
Postat av: Sabina

Ja jag tänkte också att fyra gånger fikade vi ju. :P Ja det får bli vårat söndags nöje, gränden. Du och jag och alla grabbar som glor så ögonen ploppar ut..Nja inte riktigt så kanske men nära på. Haha. Jag längtar nästan tills på söndag eller inte riktigt för då ska jag skriva sen på Måndag åhh fifan jag orkar inte plugga mer det är så tråkigt, blä! Förresten så tror jag att jag har fått infektion i mitt skavsår, mysigt va! ;(

2008-03-05 @ 14:15:35
Postat av: heidi

haha jaa de blir vårat nya fredags nöje... åhh mysigt! du får du kanske gå till doktorn.. jag längtar med tills söndag! =) jaa du grabbarna är konstiga.. =)det nda dom vågar säga är hejdå! hehe love you

2008-03-06 @ 12:35:03
Postat av: morgan

ja vågar faktiskt säga typ "tjaba" också så det så!

2008-03-06 @ 23:19:34
Postat av: heidi

jaa morgan men dig känner vi ju redan.. hehe men de är jätte trevligt att du säger hej hej! heheeh

2008-03-07 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0