spelning..

var på spelning i lördags det var okej. ni var duktiga morgan och ni.. hehe kommmer inte  ihåg vad alla heter är bara medveten om att nästan alla heter niklas i bandet.. =) haha sen sov vi kvar i stan.. på söndan fick vi pannkakor av en snäll alle.. =) efter lite tjat.. hehe nee vi frågade faktiskt bara en eller två gånger! sen åkte vi hem,väl hemma kom kongo och åt med mig sen bestämde vi oss för att ta med farsse (jag var hundvakt) och åka in till erikslund och köpa skor.. jag hittade tre jätte fina skor.. 498 kr fattigare hämtade vi jennifer och åkte hem.. ja hyrde en film kika på den sen var det bara sätta på sig skona och halta in till garannen hon fyllde...=) satt där i 2timmar och pratade om allt möjligt,hennes son var oxå där så i snacka resor och allt möjligt... nej nu ska ja gå till jobbet... =) super tid idag eller hela veckan 7-15 jippi.. love <3




mitt hjärta jag vet att du klarar de idag.. håller alla tummar jag kan.! du är bäst. <3

Kommentarer
Postat av: morgan

det var skitkul att ni kom!
det finns faktiskt bara 2 niklas i bandet :P

2008-03-10 @ 15:14:26
Postat av: Maria

Hennes son, hahahihihihohoho!

2008-03-10 @ 17:44:03
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: heiidi

hehe.. jaa jo jag vet.. hehe men de känns som om de var många.. =) haha...

2008-03-11 @ 06:13:56
Postat av: heiidi

håll inte på maria... haha.. han är ju hennes son.. fine.. hahahah!

2008-03-11 @ 06:15:23
Postat av: Sabina

Tack du gav mig massa tur! Det var nog det som gjode att jag klarade det!

2008-03-13 @ 15:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0