om jag inte vill att du åker stannar du hemma då?

åhhh på torsdag åker sabina till snö landet för att åka skidor.. JAG VILL INTE ATT DU ÅKER! men ja ska väl klara mig utan henne hon kommer ju hem då ska vi käka godis och kolla på film.. det finns ju telefoner,jag kan ju ringa henne men de är inte samma sak.. vill ju träffa dig på riktigt liksom.. igår vart det gränden med våra onda magar.. fattar inte varför vi båda två ska ha så ont i magen.. jaja slut klagat på de.. så är det bara de gör ont! senare kom alle och morgan till gränden.. trevligt trevligt.. gränden-killen/audi-killen snacka med oss igår.. weeehoho.. =) haha! nehe om man skulle ta och sminka sig så man ser ut lite som en människa.. har beställt en kamera så på onsdag kommer den,eller ja ska hämta ut den på onsdag!! kul kul... =) i helgen hoppas jag att min maria och ajg kan ses..! vaaa faaan.. vi har ju pratat om de.. men de är så där och vara två hårt arbetande kvinnor då är det svårt att hinna med allt som ska göras..! men maria när ja blir din nanny då kan vi ses jämt, då kan du till och med slänga ut mig om det blir för jobbigt.. haha love you girl! <3 jaja nee som sagt sminkning vare här...! love <3






du är så enormt jävla fiiin <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Love you too! Ses på fredag!

2008-03-19 @ 10:35:30
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: Sabina

JAG KOMMER ATT SAKNA IHJÄL MIG EFTER DIG MITT ÄLSKADE HJÄRTA!

2008-03-19 @ 23:53:05
Postat av: heidi

till maria.. ja vi ses imorgon... =) ska bli kul!

2008-03-20 @ 16:14:57
Postat av: heidi

till mitt hjärta... du ja kommer med sakna dig... mest.. när du kommer hem blir det gränden.! :P

2008-03-20 @ 16:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0