nu sitter den på min arm.. =)

dagen började bra,, vaknade halv 7.. åhh tidigt men men... sen jobbade jag... kan ni tänka mig jag frågade brödkillen idag om vi skulle hitta på nå... jag vågade!! sen gick ja hem till pappas moster.. väl hemma sa mamma häng med till stan, det gjorde ja! =) vi mötte upp ann&moa.. fikade shoppade och lite så... mys mys! =) hittade inga kläder så jag köpte en klcka MIN d&g klocka.... den är MIN nu, bara bara MIN MIN MIN..... den är så snygg.... har velat ha den sen i julas men snåla jag har övertalat mig själv att inte köpa den.. men idag så sa den till mig köp mig köp mig.... överlycklig! =) ikväll blire stan med mitt hjärta  tommy och fredrik... min sabina  är hem kommen från snölandet nu!!!!! =) min gullunge.... =)  jag älskar dig....! love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0