mitt dagis..

japp sista veckan på de andra dagiset nästa vecka är allt som vanligt jag är tillbaxs på mitt vanliga dagis där ja nog trivs bäst.. de ska man kanske inte säga ja menar att man sk aju inte ha favoriter men nu har jag de på mitt "riktiga" dagis känns de mer trygt en super bra mix mellan personal och ungar gör att det dagiset bara känns bäst.. =) igår gjorde jag inte så mycket var bara ute och gick känndes det som! haha jaja, jag var ju hemma hos kongo och gjorde mat åt han oxå.. de får ja ju inte glömma.. ringde min sabina igår oxå.. hon hade träffat nå uppsala bor... =) haha gooo my love! pratde med maria oxå.. ja vad pratade vi om.. haha livet.. haha.. de var väl en bra resume om vårat prat maria... =) haha ringer henne rätt ofta nu. men man måste uppgradera sig!! eller va säger du mia.? =) idag ska ja nog inte göra så mycket.. hehe! eller ja ska göra en sak emn de täker ja inte tala om förens ja vet om det blir så.. =) haha så ni får vara nyfikna.. känns som måndag idag! blä.. men det är ju tisdag... jobbar 7,15-15,15 hela veckan rätt skön tid tycker ja... =) nästa vecka öppnar ja två dagar och stänger tre.. så ja ska njuta lite nu! haha



sabina 4dagar kvar nu!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0