måndag och ledig...

känns super konstigt att vara ledig en måndag.. dagen började bra var ute 8,2km med frasse.. pappa kom och mötte oss så vi behövde inte gå ensam.. igår var jag och elin på bio.. filmen var väl inte så himla bra..men det var kul och va med elin,vi fikade även på gränden. men snyggingen/audikillen var inte där... hehe =) men såg han senare på station men ja vågade inte gå fram och säga hej... =) hehe! fick ett sms av nadija idag.. fy vad roligt för er... hoppas allt kommer att gå bra.. håller tummarna... sabina nu är det inte roligt längre,kom hem! i fredags var jag hemma hos maria och my.. fan vad du är sööt my.. jag tycker om dig nå så otroligt mycket..... nej nu ska ja sova lite sen ska ja ut och gå med mamma.. hon ville ha följt med mig i morse när ja gick men då sov hon.. hehe så vi ska ta en sväng nu på eftermiddan.. om ja måste klaga på nåt så klagar jag på vädret idag.. bläää vad kallt, vill helst inte ens gå ut..! ikväll blire iallfall en wallanderfilm ska köpa nötter å mysa med frasse i soffan.. igår när ja kom hem låg frasse i min säng så jag fick ligga på kanten hela natten.. min älskling.får mysa med min frasse i brist på annat.. hahaha.. ska ge audikillen min adress! hahaaha =). idag kommer skoglund hem! efter tre veckor i afrika.. haha eller var det fyra veckor.. tiden går så jävla fort.. typ som i fredags ja ba jaa maria du fyller ju om mindre än 10veckor hon ba nee! joo men det är sant tiden går så jävla snabbt.. va faaan ska ja ge maria när hon fyller... daniel tog ju min ide. och köpte en per dvd.. det var ju snällt daniel!!! faan.. aja jag får väl hitta på nåt annat kul.. till min ända stora "syster" hon är bäst hon min maria...  ni skulle allt behöva en sån som maria ibland.. de skulle alla behöva ha.. men jag lånar inte ut min maria till någon, så det så! =) love <3 



24mars-08 11:07
Du,du ska bli moster! <3





Du, din jävla audikille sluta vara så jävla snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0