kamera..

idag ska ja hämta ut min röda fina kamera.. igår käkade vi på spicy hot. jag,oskar och kongo... kongo och oskar skulle ha lite skit på volvo.. sen gick jag in till marias mamma med en påsklilja och fick en jätte god tårta.. blåbär! idag ska oxå in till stan och köpa ett par jeans med kongo.... =) faan vad jag åker till stan nu... =) men fredagen blir nog lugn är ju lets dance... måste man ju se tony eller tina.. tycker att båda två kan få vinna.. fast tina är nog lite bättre jag tror ja hejjjjar på tina.. igår när ja gick hem ifrån raija såg jag pappa stå i grannens buskar ooch dra bort buskarna... haha först viste jag inte vad han gjorde så jag gick in till mamma och frågade vad pappa gjorde.. hahaha hon ba han kanske spyr för att han har så ont.. (han trog ut en tand igår)  men så var det ju inte de var ju bara en vattenläcka... =) jag somnade 9 igår kollade på rent hus först.. hur fan kan man bo så där.. eller snarare hur kan man låta sitt hem förfalla så där. ser man inte att de är skitigt?, jag som tycker att mitt rum är stökigt titt som tett det är ingenting mot hur det såg ut på tv... jag säger bara fyfan! nej nu ska jag vara en bra fröken.. ska ut och leka med mina så älsklingar nu! <3 love

sabina.. fredag lördag på löradg kommer du hem mitt hjärta...


stå på dig,annars gör någon annan det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0