jag vill...

jag vill ha vår nu.. idag är det iallafall sol.. hehe men ja vill att det ska vara riktig vår.. idag fyller marias mamma år.. så vi ska väl in och säga grattis... =) jobbade jag sen var jag hem till min kära maria,fick mat av henne.. sen hämta tommy mig vi åkte till gränden och fikade fredrik kom oxå... =) sen åkte jag hem och sov, köpte ett par svart jeans igår oxå på gina tricot... =) idag har vi varit i skogen.. jag gör allt vad mina små ungar ber mig om det ska gudarna veta... fy världens mardröm idag!


neranför dem brantaste backen i ramnäs!!
ungarna: vi vill ha ner den där cykeln
heidi: åhh gud,
men klart ja gör som dom säger ja klättrade upp, fy fan! kasta ner cykeln när ungarna fick den så strunta dom i mig.. där uppe satt jag helt ensam.. det var bara att ta tjuren i hornen och försöka komma ner själv.. vilket inte var det lättaste men nu är ja nere iallafall.. =) haha vilken dag!


idag ska jag in till stan med kongo vi ska käka på spay hot (tror de stvas så) =) sen ska ja in och säga grattis till raija kika på rent hus sen ska ja sova!.. =) love <3




brödkillen =)

Kommentarer
Postat av: agnes

Hihi jag vet ;D

2008-03-26 @ 21:33:26
URL: http://aekendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0