=) inget liv..

jobb jobb jobb.. det är så jävla skönt att ha ett jobb.. haha! idag så är det svin fint väder.. =) det har det varit alla dagar denna vecka föreseten.varit ute jätte mycket på dagis.. =). i tisdags var ja och sabina in till stan och fikade... =) igår var jag i stan med kongo... idag ska ja simma och sen ska ja nog hem till min underbara lilla älskling.. får se hur hon har det med allt.. allt pluggande..!  sen blir det nog en promenad.. =) ska lägag mig tidigt ikväll.!




maria har jag inte världens bästa komentar? hehe

Kommentarer
Postat av: Maria

Världens bästa!

2008-03-07 @ 09:07:24
Postat av: Maria

Lilla hjärtat...vi kanske ses ikväll! Hahahaha

2008-03-07 @ 09:58:31
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: heidi

jaa lilla hjärtat om du är kvar när jag kommer hem.. puss!

2008-03-07 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0