illa

jag mår illa som en idiot. så jag stannade hemma från jobbet idag,lika bra.för imorgon måste jag jobba,jag bara måste de.. hehe de är bara en del som fattar vad jag menar.. ;) var en trevlig dag igår fast jag mådde illa var me sabina alle och morgan vi var på gränden.. sen åkte vi hem till alle.. vi missade bussen som vanligt,jag och sabina har sån koll vi är två vimssiga hönor i högklackade skor som irrar runt! :) men det fanns ju en svin söt kille hemma hos alle, som så snällt skjutsade hem oss..! tacktack. mammas nya kille prataren.. haha morgan kan prata som dom i p3 mammas nya pojkvän eller kille.. kommer inte ihåg namnet.. de är iallafall ett radio program. hehe det är så jävla kul.. han är kung på de! ja bara älskar när han pratar så!.. hehe inge fel på hur han pratar annars heller.. hehe sabina och ja skrattar jämt när vi er med dom! =) nu mot sängen ha en underbar helg! love <3






curly sue

Kommentarer
Postat av: Bästis.

Vi är bäst på att gå i onda skor!

2008-03-16 @ 15:12:56
Postat av: heidi

jaaa undra varför vi är det? =) nu har du fått mig att börja köpa skor med.. har köpt tre skor.. hehe men det vet du ju redan.. =) love

2008-03-17 @ 20:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0