gränden.

det är vårat nya ställe... =) faan vad jag har ont i magen... maj-juni blir jag västeråsare.. hehe min sabina får bo hos mig så mycket hon vill... sommarparty in town... jiiihoooigår var vi på gränden och snyggingen var ju så klart där med... =) hehe idag ska vi in till stan igen och köpa solglasögon! hehe jag vet det är lite tidigt, men man måste vara ute i tid men just nu känns det som om det inte kommer bli nån sommar varför måste det regna så jävla mycket jag hatar den som uppfaaan regnet.. idag har ja varit med sabina i hallsta hon övningskörde.... =) love <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du fått ngt påskägg ännu? Tänkte att du skulle få världens största påskägg av mig! Eller nej, det har du ju råd att köpa själv! Puss

2008-03-13 @ 17:26:17
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: heidi

hehe... jaa jag har ju de! du ska få nå fint av mig med.. hhahaha

2008-03-13 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0