Vem är snyggast,vem är bäst...

idag har jag varit ute och gått en timme,fan va underbart! =) glömde stegräknaren.. hehe ska ju slå min kära pappa... nej nu ska ja äta lite semla.. hehe tänker jämt på maria när ja ser en semla hon tycker inte om mandelmassa! jag tycker inte om köpta semlor så jätte mycket för dom verkligen öser på grädde! men ja ska unna mig en köpt semla nu.. hehe sen soffan&tv igår köpte ja såna där lotter för en krona i affärer, om man vinner så vinner man ett present kort från den affären man har köpt de i.. ja köpte 36lotter alltså ja gjorde av me 36kr.. och ja vann 10 kr de är fan otroligt.. =) idag har jag klippt niklas de blev ungefär lika bra som när du (maria) och ja klippte kongo.. hahahahhahahahah! kan bara skratta.. hahaha! LOVE <3





kongo du är bara så jävla bäst! <3




sabina, skrattar bara ja tänker på dig


Kommentarer
Postat av: Maria

Stackars Patrik blev så ledsen när vi snaggade honom! =)

2008-01-08 @ 19:57:46
Postat av: heidi

ja fy fan vad han blev ledsen.. =) hehe men nu har han ju haft kort hår sen vi gjorde de.. hehe var nog en befrielse oxå.. =) hahaha

2008-01-09 @ 14:35:06
URL: http://heidiheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0