sov dag.. =)

igår jobbade jag från 06,30 till ett 15,30 till 18 gick hem åt en god middag med kongo.. hehe makaroner och krov och så klart ärtor. =) haha.. sen gick jag och la mig kl 19,45... zzzzz 6,45 vaknade jag av mitt mobil alarm. gud vad jag var trött.. kongo sov oxå med mig men han gick upp ca 21,30 för han skulle jobba natt.. har inte ens märkt att han har gått.. gud vad trött jag var. idag blev det en sväng runt bruket med ungarna.. vi hade så några så dom kunde sitta i vagn.. haha.. agnes du är för söt.. du kommer jämt med såna gulliga komentarer, haha... nej nu blir det surahammar och en timmes promenad med frasse..gynning ikväl.. =) LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0