sommrig kladdkaka..

219478-5
sätter in denna fina bild.. som ett minne från sommaren och min födelsedag!


idag har jag jobbat.. de var, roligt tråkigt givande underbart jobbigt drygt gulligt...
sen åkte jag med kongo och oskar till sura och var hemma hos mamma ett tag
sen gick jag ut och gick med sabina.. =) alltid så kul att träffa dig.. =) imorgon
blir det med jobb 6-13 svin bra tid.. :) sen ska jag hem och sova.. göra pannkaka
ska jag med göra tjockpankaka i ung med blåbär... sååå gott.. jaa vi handlade idag
oxå jag oskar kongo.. haha för typ 500kr var.. =) oskar köpte som vanligt tre tuber kaviar
känner ingen som äter så mycket kaviar som han.. =) nej nu ska jag mysa med MIN pysen..
jag älskar dig så mycket,älskar junior med.. men pysen är mer lugn. ni som "känner"
junior vet vad jag menar.. =) LOVE <3




du är de finnaste som finns på denna jord.. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Junior är lika fin som Pysen! Man ska aldrig favorisera!

2008-01-17 @ 10:23:30
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: heidi

hehe... nee visst dom är lika söta.. =)

2008-01-17 @ 13:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0