skobutik =)

Nu sitter ja här och väntar på niklas mamma och hans syster.. Vi ska nämligen åka ner på stan.. =) Nice dom har en jätte jätte fin/bra skoaffär här... Varje gång ja går in i denna affär tänker ja på två personer som står mig väldigt väldigt nära.. Den ena är Maria hehe hon skulle nog köpa upp hela affären och den andra lilla filuren är Sabina hon skulle älska den där affären...  Ja jag gillar ju med den där affären! Men vi har den inte hemma... =(  senare ska ja väl vara duktig och laga lite mat! =) hehe om ja klarar de...  love! <3











jag saknar dig,och de är dumt! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Du pratar väl inte värmländska när du kommer hem...hahaha!

2008-01-07 @ 16:54:57
URL: http://konttaskryin.blogg.se
Postat av: heidi

haha nej de fula språket skulle ja aldrig få för mig att prata. haha... =)

2008-01-08 @ 10:55:56
URL: http://heidiheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0