simma

igår jobbadejag rätt lugn dag .. =) vi var ute mycket i det fina vädret.. haha sen åkte jag hem till sandra vi solade och pratade.. sen gick jag hem fixa lite mat, sen träffade jag sabina vi var ute och gick i 30 min sen drog ja med henne ner till badhuset väl där simmade vi i 30min bastade mys mys.. =) fan vad halt de ska vara ute jag tror fan jag dör.. haha när man är på väg att halka så skriker ja så klart haha

sabina: du skriker som en strypt fågel
heidi: hahhahaha

simmningen var kanon eller vad säger du sabina.. =) tror jag håller på att bli sjuk oxå.. jag är svin slö orkar inte göra nåt.. först trodde ja det var för att ja sover för lite.. så jag sov mer.. =) hehe men det hjälper inte... de kanske är just det som är felet jag sover för mycket? =) vem vet.. dom håller på att sätta upp balkonger hos kongo,är hos han nu.. =) stackars kongo han har jobbat natt sen håller dom på å bankar och skriker å grejar men det blir nog jätte fint&bra när de är klart.. mardröms dag idag jag stänger!!! =) fy, hoppas det inte är några barn till sex.... efter dagis tror jag nog att ja ska åka hem och kolla film.. ja det ska jag nog göra! kanon, sen blir det nog en halkigpromenad med suras bästa tjej....  LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0