pysen&junior är sötast!

le mer,tänkte på de idag när ja åkte buss.. tänk vad glad man blir när någon ler mot en eller när man ser en person som ler.. man blir verkligen jätte glad då.. =)  tänk vilken enkel liten sak,den lilla saken kan göra många människor glada! så le mer =) vilken kanon dag började ett,kom till ramnäs (kongo) och mina älsklingar kvart i tio ungefär sen följde jag med kongo till banken sen åkte vi hem till ramnäs igen och åt mat med martin hos seija gott gott kyckling gryta med ris och sallad! alla mina små gullungar ja tycker om er så mycket nej nu ska ja städa lite.. fick en jätte fin guld/diamant ring av kongo idag för att ja har varit kattvakt och sen har jag varit så snäll och städat med! hehe! <3 nej nu är de orbitreken som gäller i 20min sen städa sen ska ja nog duscha och kolla tåg tider ska nämligen till my&maria imorgon,fan va ja är sugen på varma mackor! love <3




junior&pysen ni är underbara... "kusinen"  my är oxå bra jävla söt =)

can you feel it,i can feel it <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Han Patrik är allt snäll mot dig! =)

2008-01-10 @ 22:01:37
Postat av: heidi

jaa de är han verkligen =)

2008-01-10 @ 22:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0