min unge!

moa grattis
 sätter in en vintrig bild av lilla moa.. väldigt gammal dock ett år.. hon har blivit jätte stor nu.. hela 18kg.. =) men så fyller hon ju fem år i sommar oxå.. fem år helt otroligt kommer ihåg när hon låg där på sin fårskonsfäll och var 1 vecka.. hon var den sötaste bejbiisen som finns.. hon var så otroligt liten och fin.. sen dess har du alltis varit min gulligaste bejbiis... kommer du alltid att vara hjärtat! <3 hoppas att de blir lika fint väder idag som det var idag.. idag ska ja jobba 9-16,30 var en super tid.. eller nja 6-13 är väl den bästa.. men såna får man bråka om.. haha..! vill alla ha.. =) så mysigt att ta emot alla trötta endel gringa morgontrötta barn.. =) efter jobbet blir det en timmes promenad med mammi. =) sen ska ja nog ringa sabina och fråga henne vart hon är.! =) vill träffa henne... <3 nej nu ska ja fixa mig! hörs.... LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Titta! Mitt hus i Sura bakom!

2008-01-14 @ 18:44:22
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: heidi

japp hela ditt hus.. =) hehe

2008-01-14 @ 19:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0