middag!

ja idag ska ja till min älskade mormor och äta stuvademakaroner och köttbullar med som alltid tar ja en köttbulle och sen ett berg med makaroner för de är makaronerna man älskar mest! imorgon bär de av till niklas.. jippi.. ja ska jobba först men de är lugnt ikväll blir de film ja har fått låna sällskapsresan boxen av pelle&ann. så nu ska de tittas.. haha, de är så kul och titta på "gamla" filmer eller dom där filmerna blir väl aldrig gamla.. ska väl med pappa på hans 10tusenstegs sväng senare i eftermidda  oxå.. =) nu när man är frisk kan man få gå ut och gå.. =) pappa har fått nå fnatt han måste gå 10tusen steg varje dag har han fått för sig så han har rotat fram 2 stegräknare ifrån vårat "stök" skåp i de skåpet finns nog allt.. så klart han hitta 2 stegräknare! men ingen blir väl gladere än jag att gubben är ute och går, de är faktiskt jätte viktigt att man motionerar lite,lite iallafall! han är dukigt min pappa.. haha nu väntar mormor så nu ska ja duscha.. LOVE <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

"men ingen blir väl gladere än jag att gubben är ute och går" Hahah jag tror jag dör! hahahaha!

2008-01-07 @ 00:14:42
Postat av: heiidi

haha.. =) japp å han måste ha mössa de har jag sagt åt han! =) hahahahhaha TA PÅ DIG MÖSSA!

2008-01-07 @ 06:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0