lördag =)

jobbade till klockan var elva.. sen földe jag med mormor hem till ramnäs.. jag hoppade av hos kongo.. sen kom han med vrålåket.. hehe såå fin. jag är glad för din skull.. =) den var verkligen svin fin! lika fin som du =) sen åkte vi in till stan och ja köpte ett par skor.. tittade på kort igår speciellt på dig och mig mia.. du har alltid funnits i mitt kiv. och ja inser nu hur mycket jag tycker om mig.. du finns alltid  här för mig du ställer upp till tusen. vad som en händer.. du är min största förebild.. och jag är stolt att du är min  stora "syster" det finns ingen bättre än min maria! ni får ha en bra helg alla sötungar som läser det här.. =) LOVE <3





ja vet att du vet, och du vet att jag vet.. de fanns en plats och vi ska ta oss dit igen du och jag
<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Finaste lillasyster, tack för de snälla orden! Jag älskar dig också! Puss!

2008-01-19 @ 16:28:24
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: heidi

du är alltid bäst!

2008-01-19 @ 16:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0