hello hedda välkommen till 2008!

ja så var de 2008 kommer skriva fel massor av gånger när man typ ska skriva datum och så.. jobbar imorgon kan det bli bättre? =) hehe..är så jävla skönt att jobba i tvätten för då kan man sola medans maskinerna tvättar! de är uträknat i minsta detalj från mitt håll! haha... ska försöka träffa elin oxå evigheter sen sist! på fredag ska min kära mormor bjuda mig på stuvade makaroner..  jippi! nej nu ska ja göra nåt vettigt de är ju fakiskt 1 tisdagen på det här året.. om 22 veckor kl sex på morgon åker ja och min fru! ja och sabina i bulgarien kan det bli bättre? =) hehe
saknar cypern så grymt mycket! bulgarien saknar jag väl med jätte mycket.. hehe ne nu ska ja fan kolla resor ja vill åka nu! ja har ju en liten burk me pengar i hemma får ha sönder den..! visseligen är de bara en kronor men ja kanske kommer till västerås! hahaha... kan ju bli en semester de oxå! hahahha.. ha det så bra alla! <3 love!






lördag! <3






sabina <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Fatta att ligga vid poolen och steka med en färskpressad juice! Det du, inte helt fel!

2008-01-01 @ 17:24:01
URL: http://konttaskryin.blogg.se
Postat av: Sabina

Du är så himla go!

2008-01-07 @ 00:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0