hård dag.. =)

image31

muntar upp mig med en väska.. vill ha vill ha... =) får se om det blir nåt kvar i burken i slutet av nästa månad.. hehe jag och min burk.. =)




vaknade 05,30 av att det var "nårgon" som hade ändrat min alamrsingnal haha denna någon är nog jag själv.. hehe men de låter ju alltid lite bättre om man säger att de är någon annan.. haha men de är ja själv.. =) började jobba 06,30 till 13 så nu har jag en liten rast och sen börjar jag 15,30 till 18 igen.. gud. men men de är bara att jobba på.. sen ska jag hem och äta makaroner och korv med kongo sen ska jag nog sova.. får berätta mer om dagen ikväll.. =) hehe om jag orkar.. ha det så bra LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0