en ny dag..

ja som jag skrev igår så simmade,solade ocg var ute ocg gick igår...så jävla skönt att göra nå nyttigt när man är så jävla trött.. om ja inte hade gått och simmat hade ja typ gått hem ocg sovit och hur bra hadde det varit nej heidi du är duktig som simmade..! =) haha sen gjorde ja inte så mycket mera lagade mat.. så var jag en stund med elin... =) alltid lika kul...  idag ska jag dra med frasse på en runda.. sen är det någon som tjatar om att ja ska städa mitt rum! =) haha jag ska göra dig glad min älskade mamma ja ska städa mitt rum! idag jag lovar... ha en bra dag.. nu ska jag till mitt dagis.. =) love <3










jag sa nej, och det var för din skull.! rätt eller fel? det lär jag aldrig få veta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0