8-10 timmar

har jobbar mellan 8-10 timmar hela denna vecka.. =) lite jobbigt så här en fredgs morgon.. men ska snart klä på mig riktiga kläder så jag är lite fin på dagis.. =) sen ska jag gå till mitt älskade daagis/arbete.. säkert lika lite barn som igår,igår hade vi 5barn.. så det vart en hel del promenader eller iallafall en.. ja gick med tre små tjejer i säkert 70min när vi precis var hemma säger alla tre i kööör. fröken vi jag orkar inte gå mer.. men annars var det inget gnäll. mina ungar är duktiga och gå.. =) nu har jag schema ända till maj, det är så skönt att veta att man får jobba.. man kan planera så mycket bättre då.. igår åkte vi hem till kongos pappa och åt tårta som mormor hade gjort.. det var super fint.. =) sen gick jag hem och kollade på efterlyst.. =) ikväll blir det lets dance, vem tror ni åker ut?
ha en kanon helg..
maria, jag ska ta hand om din bejbiis jätte bra.. =)
LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0