västerås.. =)

idag jobbar ja en svin skön tid.. =) 6,30-13 underbart.idag var det teater på dagis... sviiin kul och alla ungar skrattade as mycket... hahaa.. sen ska ja åka till stan med sjuka kongo.. eller han är nog frisk nu iallafall nästan... :) sen ska ja hem och städa mitt rum,om det är någon som vill hjälpa mig är det bara och ringa.. haha tror ingen kommer ringa... imrogon är det alla hjärtans dag.. kärlek&pussar till alla som läser och alla ja känner.. =) ja älskar er...
sabina kom hem nu! det är inte roligt längre... på söndag fyller mitt söötfröö 19år.. jippi.. =) hahahahihih vad gammal du blir.. LOVE <3


Kommentarer
Postat av: Jess

Tack för den fina kommentaren om min blogg. Bor du i Västerås du med? :-) Mvh Jess

2008-02-21 @ 12:42:57
URL: http://jessicawiklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0